{ Badania rynku z CDV }

W Collegium Da Vinci dysponujemy nowoczesnym studiem badań rynkowych emotionsLAB. Studio przystosowane jest do prowadzenia rozmów fokusowych FGI, wywiadów indywidulanych IDI, a także badań okulograficznych (eye-tracking) i elektroencefalograficznych (EEG). Nasz zespół tworzą badacze i specjaliści z obszaru socjologii, psychologii, antropologii i informatyki. Długoletnia praktyka biznesowa i bogate portfolio naszych badaczy gwarantują skuteczne rekomendacje dla Państwa biznesu.

Co robimy?

Oferujemy zaprojektowanie i przeprowadzenie kompleksowych badań jakościowych lub ilościowych. Dzięki naszym badaniom otrzymujecie Państwo wnioski i rekomendacje, które stanowią zestaw gotowych do wdrożenia skutecznych rozwiązań niezbędnych w procesie projektowania, promocji i sprzedaży produktów oraz usług dostosowanych do potrzeb klientów.

Przykłady badań, jakie możemy zrealizować:

  • ergonomia produktów, standaryzacja norm ergonomicznych,
  • doświadczenia użytkownika (user experience) oraz użyteczność stron internetowych i aplikacji mobilnych (usability),
  • postrzeganie marek i produktów, branding,
  • zawansowane badania shopperowe – motywy i emocje konsumenta, decyzje zakupowe,
  • visual merchandising, badania najlepszej ekspozycji produktów,
  • postrzeganie opakowania (umiejscowienia logotypu, informacji o produkcie, ceny, itp.),
  • pomiar zaangażowania i zadowolenia użytkowników,
  • projekty materiałów reklamowych i koncepcje kampanii marketingowych,
  • przekaz/komunikat w każdej formie (badania mogą być prowadzane od fazy konceptu po ewaluację gotowego przekazu).

Kontakt:

Tomasz Włodarczyk – menedżer emotionsLAB

e-mail: tomasz.wlodarczyk@cdv.pl

tel.: 61 271 10 39

www.emotionsLAB.pl

Aktualności

Spotkania „Rekrutujemy niebanalnie z...” odbywają się przez cały rok akademicki. Podczas spotkań z wybranymi pracodawcami rozmawiamy o rozwijaniu...
Wirtualne Targi Pracy realizowane za pośrednictwem strony PRACA.CDV.PL, które odbywaja się cyklicznie dwa razy w roku akademickim (listopad...